ללא קטגוריה

סמנכ”לית קולגן פלוס: אני משתמשת בקולגן בעצמי

יהודית מזוז סמנכלית קולגן פלוס

יהודית בקושי האמינה, אבל תוך 6 חודשים, העור האדמומי, הרגיש ומלא פצעוני אקנה שאיתו התמודדה, הפך לעור חלק, בריא וזוהר, כשהגורם לשינוי הוא  שינוי קטן שעשתה – התחילה לקחת תוסף קולגן פלוס

“בסביבות גיל 45, העור שלי, שכל חיי היה חלק, התמלא בפצעונים והפך לעור מגורה ורגיש”, סיפרה יהודית. “ניסיתי הכל. הלכתי לקוסמטיקאיות ורופאים, מרחתי תכשירים, אבל שום דבר לא עזר לאורך זמן. היו תקופות של הטבה, אבל בסוף הפצעונים חזרו ואני מודה שזה השפיע מאד על התחושות שלי. כל מי שסבלה מאקנה יודעת איך זה. הביטחון העצמי יורד, את ממעטת לצאת מהבית”.

לא האמנתי בהתחלה, אבל לא היה לי מה להפסיד

“התחלתי לאבד תקווה, עד שהכרתי את תוספי התזונה של חברת קולגן פלוס. לא האמנתי בהתחלה שזה מה שיעזור לי עם הפצעונים. לאחר לבטים רבים, התחלתי לקחת טבליות קולגן פלוס כי קראתי שזה עוזר לגמישות העור, לקמטים ולמרקם, וגם לשיער ולציפורניים. לא היה לי מה להפסיד בניסיון. להפתעתי הרבה, לא רק שזה עזר לשיער ולציפורניים, התחלתי לראות הטבה משמעותית במצב האקנה. לאחר חצי שנה של שימוש כבר הייתה הטבה משמעותית והקולגן הצליח במקום בו כולם נכשלו.

העור שלי הפך יותר ויותר חלק, הפצעונים פחתו, העור היה אחיד יותר, צעיר יותר, זוהר יותר, והכל בזכות שתי טבליות ביום שאני פשוט זורקת בתיק ומנשנשת כמו סוכריות כשמתחשק לי.”

סמנכ"לית קולגן פלוס

צילום: מאיה חסון

התחלתי להשתמש בקרמים של קולגן פלוס וזה כבר סגר את הפינה

“טבליות קולגן פלוס עשו את העבודה, אך מה שהשלים לי אותה הם הקרמים ותכשירי הקוסמטיקה של החברה, שאני לא מוותרת על השימוש בהם, כי הם משלימים את המהפך. עם המינון הגבוה והמדויק, אני מרגישה איך הפנים שלי מקבלות את ההזנה ואת החומרים הפעילים שהם צריכים. הבנתי שכל הכסף שהוצאתי על תכשירים וניסיונות מיותרים, והעלות של קולגן פלוס לא גבוהה כלל ביחס ליעילות שלו ולמינון המדויק.
את התוצאות אני רואה במראה כל יום!”

הקולגן שינה לי את החיים

“כל מי שרואה אותי היום מציף אותי במחמאות ואנשים לא מבינים איך עשיתי את השינוי הזה. הכי כיף לי שאומרים לי ואוו, הפנים שלך נראות עכשיו הרבה יותר טוב ממה שהן היו לפני הפצעים, מה עשית?? אני מספרת על צנצנת של טבליות טעימות וקלילות שמחוללות פלאים. אנשים פשוט לא יודעים לכמה דברים אחראי הקולגן בגוף שלנו ואיזה השלכות יש כשהוא חוזר. כל אחד חווה את זה בדרך שלו ובמקומות בגוף שזקוקים לקולגן.
אחרי הרבה מחקרים, גיליתי שהריכוז הגבוה של הקולגן במוצרים הוא מה שעשה את ההבדל.

עובדת בקולגן

יהודית סובלת מאקנה, מרץ 2020

יכולתי לקרוא את כל המחקרים בעולם, אך רק כשחוויתי על בשרי, הבנתי באמת את המשמעות של התוסף הזה. היום אני לא מפסיקה להצטלם ולהתרגש מהמראה שלי, לא מוותרת עליו בחיים”.

“יש בזה פוטנציאל אדיר”

אחרי הניסיון החיובי עם המוצרים והאמונה בפוטנציאל הגדול שלהם, נכנסה יהודית לעבודה בחברה ובהדרגה הפכה לסמנכ”לית. “התחלתי לעבוד בחברה כפרילנסרית במתן שרותי ייעוץ להנהלה ולעובדים. מודה שלא חשבתי להשתמש במוצר אלא הייתי ממוקדת מטרה לשיפור השירות שהחברה מציעה. בהמשך החלו להופיע לי פצעוני אקנה, ומנכ”ל החברה שהפך מאז לשותף לדרך, הציע לי להתנסות במוצרים שנועדו לסייע בבעיות אלו. כתוצאה מההתנסות עם המוצרים והתוצאות המדהימות, החלטתי שאני רוצה להיות חלק מזה באופן יותר משמעותי. ראיתי את הייחודיות שיש לקולגן פלוס והיתרון שהמוצרים מציעים, שהם מתאימים למפרקים, לגידים ולעצמות ולא רק לביוטי כפי שחוויתי, וכך נותנים ערך מוסף ללקוח”.

“החברה מתקדמת בקצב מהיר”

נוסף על תפקידה כסמנכ”לית קולגן פלוס במשרה מלאה, יהודית מלווה ומנטורית לעסקים ואנשים פרטיים. היא מלווה בתהליכי שינוי, יועצת עסקית, מתנדבת עם נוער בסיכון ואפילו מוצאת זמן לארח חייל בודד בביתה. “קצב ההתקדמות וההתפתחות של החברה גדל בכל יום, כל הזמן יש מוצרים חדשים בתהליך פיתוח, בהתבסס על מחקרים שנעשים בשיתוף עם חברת ג’ליטה הגרמנית ובהתאם לצרכי השוק. אני מאמינה שאנחנו לא נפסיק להשתכלל, להשתדרג ולתת ללקוחות שלנו את הטוב ביותר, כמו שאני קיבלתי בתחילת הדרך”.