ללא קטגוריה

כדאי לך לדעת מה את קונה

מגיע לך למקסם את ההוצאות שלך ולקבל מענה אמיתי!

כשאת חושבת על תוסף תזונה שאמור לסייע לך בתחומים שונים, כדאי שתדעי מה החומר הפעיל שעומד מאחוריו ובאיזה מינון מדובר. לרוב, הנתונים החשובים שמצויינים על גבי תווית המוצר נעלמים מעינינו, אבל מה שאנחנו לא יודעות, הוא שדוקא האותיות הקטנות האלה, מלמדות אותנו כל מה שאנחנו צריכות לדעת על תוספי תזונה לפני שאנחנו צורכות כאלה.
המוצרים של קולגן פלוס מכילים בתוכם חומר פעיל שנקרא VERISOL. מדובר בחומר שמטרתו לעורר את חילוף החומרים בעור ובכך להגביר את הלחות, להפחית קמטים, לייצר צמיחה מהירה יותר של ציפורניים ולסייע במקרים של צלוליט.
בניגוד לתוספים אחרים שמטפלים בעיקר בהיבטים של עודף שומן, תוסף ה-VERISOL מגרה ישירות את היווצרות המטריצה החוץ-תאית בעור. הוא מורכב מרכיבים חשובים התומכים בעור בריא והוא ניתן דרך הפה.
מחקרים מלמדים על כך של –VERISOL יש פוטנציאל עצום בשוק ההולך וגדל של תוספי יופי ושיפור העור. השימוש בקולגן בקוסמטיקה כבר נפוץ אצל נשים, אבל מה שחדש בשוק המערבי הוא ההשפעה המעוררת שלו לאחר צריכה דרך הפה. אותם מחקרים מספרים שצריכה יומית של 2500 מ"ג קולגן – הוא המינון שיגרום לחומר הפעיל להיות יעיל ולהביא לתוצאות אמיתיות בזמן נתון, בעוד מוצרים דומים אצל המתחרים בשוק, מבטיחים תוצאות על אף שבמצורים מצויה כמות פחותה מזו של חומר פעיל.
אל תתפתו למחירים זולים או לפרסומות מניעות, תסמכו על המחקרים, כי הכסף שלכן שווה יותר.

פני עכשיו לייעוץ אצל המומחית שלנו להתאמה אישית ותזכי למחיר מיוחד עבור המוצרים של קולגן פלוס