ללא קטגוריה

כמה קולגן זה מספיק קולגן?
ומה קורה אם לא לוקחים את הכמות המומלצת?

לנטילת תוסף קולגן לעור תועלות רבות לשיער, לציפורניים, למפרקים, לשרירים, לרקמות החיבור ועוד.
קולגן הוא חלבון מבני האחראי לנפח. בתחילת שנות השלושים לחיינו, הגוף מאט משמעותית את ייצור החלבון החיוני הזה, ואנחנו מרגישים את זה היטב- העור הופך דק ויבש יותר, הקמטים מתחילים להופיע והחיוניות נעלמת ממנו. זאת ועוד, גם הציפורניים נחלשות ומתפצלות, והשיער נהיה חלש ודק יותר.
בנוסף, קולגן הוא מרכיב משמעותי ברקמות החיבור, והיעדרו גורם לשחיקת סחוסי המפרקים, להתדלדלות מסת השריר ואפילו לפגיעה בחילוף החומרים ובבריאות החניכיים.
נטילת תוסף קולגן מחוללת שינוי משמעותי לגוף. אולם לא מספיק רק לקחת קולגן, אלא צריך לקחת כמות נכונה ומספקת ממנו!

כמה קולגן צריך לקחת כדי שישפיע?
מחקר משנת 2019 הסוקר מחקרים קליניים קודמים, עשה סדר וקבע את המינון היומי המומלץ, היעיל והבטוח של קולגן פפטיד, שעומד על טווח שבין 2.5 גרם ל-15 גרם ביום.
על מנת לראות ולהרגיש את תוצאות, הקפדה על מינון זה חשובה מאד.
המחקרים מצאו כי יש ליטול תוסף קולגן במינון של 2.5-15 גרם ביום, במשך 8-12 שבועות לפחות, באופן רצוף ועקבי, מכיוון שהקולגן חוזר לגוף בהדרגה והאפקט שלו מצטבר.

מה קורה אם לא לוקחים מספיק קולגן?
קרוב לוודאי שאנשים שהתנסו בקולגן והתאכזבו, לא צרכו את המינון היומי הנכון של קולגן בתוסף שלקחו, או שלא התמידו בנטילה. ההסבר פשוט – כשמספיק קוגן נספג במערכת העיכול, הוא מגיע לתאים ולרקמות, מצטבר בגוף, ומייצר את המבנה התומך שמאפשר שיקום של רקמות החיבור, של סחוסי המפרקים, של העצמות ושל העור. לכן, כשלוקחים תוסף קולגן במינון הנכון – לפחות 2.5 גרם ועד 15 גרם ביום, למשך כ-3 חודשים, השינוי מופיע. חשוב לומר כי נטילה של מינון נמוך יותר לא מזיקה לגוף, אך גם לא תביא לתוצאות המצופות.

כשלוקחים תוסף קולגן, מומלץ להקפיד על שני כללי ברזל:
מינון מתאים – בדקו שהתוסף שלכם מכיל קולגן פפטיד במינון יומי מתאים למטרות שלכם-
למטרות ביוטי נדרש מינון יומי של לפחות 2.5 גרם.
למפרקים נדרש מינון של לפחות 5 גרם.
לספורטאים, נדרש לפחות 10 גרם של קולגן פפטיד ביום לעלייה במסת שריר ולמניעת פציעות ספורט.התמדה – צריכת תוסף קולגן היא תהליך לטווח ארוך. מדובר בתהליך הדרגתי, הדורש סבלנות והתמדה. ככל שממשיכים לקחת, כך התוצאות, הניראות והתחושה רק הולכים ומשתפרים.

קולגן פלוס – קולגן איכותי מבוסס מחקרים, במינון גבוה במיוחד
שמדובר על קולגן, אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר.

תוסף הקולגן של ‘קולגן פלוס’, מיוצר על ידי חברת ג’ליטה הגרמנית, המובילה העולמית בענף תוספי הקולגן ומבוסס על פטנט רשום המבטיח ספיגה של למעלה מ-90% במערכת העיכול. עשרות מחקרים קליניים בדקו את יעילותו ובטיחותו של התוסף, והציגו יתרונות חד-משמעיים לגוף –בתחום הביוטי (לעור, לשיער ולציפורניים), למפרקים, לעצמות, לשרירים ועוד ועוד.
התוסף של קולגן פלוס מבטיח את המינון היומי המומלץ לגוף כדי לראות ולהרגיש תוצאות, ומאפשר להיות שקטים שההתמדה בנטילתו תשתלם בסוף.

פני עכשיו לייעוץ אצל המומחית שלנו להתאמה אישית ותזכי למחיר מיוחד עבור המוצרים של קולגן פלוס