ספורטאים

בת ה 27: "קולגן פלוס סייעו לי לחיטוב הגוף"

אישה שמחה

תקופת הקורונה אילצה אותנו להישאר בבית, רחוקים ממכוני הכושר והסטודיו לאימוני אירובי שנאלצו לסגור את שעריהם. רבים ניצלו את הזמן הזה כדי לבצע פעילות גופנית בבית והרבה ממנה. למעשה, מאז הקורונה חל ביקוש אדיר לציוד ספורט(2) ובחנויות נוצר מחסור בציוד כושר ביתי. אנשים החלו להתאמן מול הזום וסרטוני כושר ביוטיוב, והמשיכו לעסוק בפעילות גופנית גם בזמן הבידוד והסגר.

לצד היתרונות הרבים של פעילות גופנית, פעילות יתר שאינה מבוקרת עלולה לגרום לשברי מאמץ. מדובר בסדקים זעירים בעצם הנגרמים בשל הפעלה של כוח על עצם ובעקבות מאמץ יתר. (1) תופעת שברי מאמץ יכולה לקרות לכולם, בכל גיל, אפילו לאנשים צעירים. "אחרי אימון אירובי אינטנסיבי שכלל ריצות וקפיצות, פתאום הרגשתי כאבים חזקים ברגליים", כך מספרת גילי, בת 27 מגדרהה. "הרגליים שלי היו נפוחות וגם בזמן מנוחה הרגשתי את הכאב. ניגשתי לרופא והוא אמר לי שאני סובלת משברי מאמץ ושזה הגיוני כי הרבה אנשים שהתאמנו בתקופת הקורונה סבלו מזה".

איך הגבת ששמעת את זה?

"הייתי בהלם. אני עוסקת בספורט כבר כמה שנים וזה בחיים לא קרה לי. אבל מסתבר שזה עלול לקרות לכל אחד, במיוחד אם מבצעים אימונים בעצימות גבוהה מדי או שעוברים בבת אחת לתכנית אימון חדשה בלי מדריך צמוד".

איך התמודדת עם שברי המאמץ?

"השתדלתי לנוח ככל שניתן והפסקתי לעסוק בפעילות גופנית. קיררתי את הרגליים עם קרח עטוף במגבת כמה פעמים ביום וזה הקל מעט על הכאב, אבל הוא חזר שוב ושוב ולא הצלחתי להיפטר ממנו. חשבתי ליטול משככי כאבים, אבל לא רציתי להתמודד עם תופעות הלוואי וגם שמעתי שיש תרופות מסוימות שדווקא פוגעות בתהליך ההחלמה של העצם".

גילי סבלה מכאבים חזקים כתוצאה משברי המאמץ במשך חודש שלם, עד שלבסוף מצאה את הפתרון האידיאלי: מוצרי קולגן פלוס. "נתקלתי במקרה בפרסום של מוצרי חברת קולגן פלוס. שמעתי על התועלת של חלבון הקולגן לבריאות שלנו והחלטתי לנסות את אבקת קולגן אסנשיאל למפרקים, לסחוסים ולגידים. זאת אבקה שמבוססת על הקולגן הטבעי שיש לנו בגוף שנועדה לסייע לסחוסי המפרקים, למנוע את כאבי המפרקים, לחזק את הרצועות והגידים ולשפר את התנועתיות והגמישות. חוץ מזה, נטלתי את תוסף התזונה Collagen+ Recovery שמיועד לספורטאים שסובלים מכאבי מפרקים והוא מיועד לסייע בריפוי והחלמה".



איך המוצרים של קולגן פלוס עזרו לך?

"זה דרש התמדה אבל זה עבד. בהתחלה עדיין היו כאבים מקומיים, אבל הם כבר פחות הקרינו לאזורים אחרים כמו אזור הצוואר והגב התחתון. אחרי חודשיים וחצי החלמתי לגמרי (שזה משמעותית פחות ממה שהאורטופד אמר לי). מה שאהבתי במוצרים של קולגן פלוס זה שבניגוד לתרופות רגילות, אין להם שום תופעות לוואי והם לא מפוצצים בכימיקלים. הרגשתי מהר מאוד כמו חדשה, הנפיחות והשברים התאחו לגמרי. היום אני מתאמנת כרגיל (בזום…) בלי להרגיש כאבים ואני כבר לא סובלת משברי מאמץ. אני ממליצה לכל מי שעוסק בספורט בצורה מקצועית או חובבנית, לנסות את המוצרים של קולגן פלוס".

מקורות:
(1)(2)