ביוטי

הסיפור של רות ויסמן

רות ויסמן

הדבר שמשמח אותנו ב"קולגן פלוס" יותר מכל, הוא לקבל תגובות נלהבות מהלקוחות על המוצרים שלנו. מדי יום אנחנו שומעים המלצות חמות ומילות תודה מלקוחותינו, על כך שבזכות מוצרי הקולגן שלנו הם מרגישים ונראים טוב יותר. החלטנו לתפוס לשיחה את אחת הלקוחות הנאמנות והמרוצות שלנו – רות ויסמן, כדי לשמוע ממנה על חווית השימוש במוצר. לפני שהכירה את "קולגן פלוס", על פניה של רות היו קמטים. "כשהבטתי במראה הקמטים מאוד הפריעו לי. זה היה סימן לכך שאני מזדקנת. אני אמנם מבוגרת, אבל מרגישה צעירה ברוחי ורציתי שהמראה שלי ישקף את האנרגיות הגבוהות ואת החיוניות שבי".

באילו דרכים ניסית להילחם בקמטים?

"הלכתי לטיפולים אצל קוסמטיקאית שמרחה עליי קרמים שונים והשתמשה במכשירים. אחרי הטיפול אצלה
העור היה נעים אבל תוך כמה שעות האפקט עבר ולא ראיתי שום שינוי בקמטים".

רות לא וויתרה וחיפשה דרכים אחרות להשיג עור פנים חלק ויפה. ואז, לפני 3 שנים, שמעה רות על מוצרי "קולגן פלוס", בהם היא משתמשת עד היום.

איך שמעת על המוצרים של "קולגן פלוס"?

"צפיתי בראיון טלוויזיה עם הדוגמנית רונית יודקביץ' שסיפרה על קולגן פלוס ואיך המוצרים עזרו לעור שלה. זה סיקרן אותי וחיפשתי מידע על קולגן ברשת. קראתי מחקרים על כך שככל שאנחנו מתבגרים הגוף שלנו מייצר פחות קולגן ובגלל זה מופיעים קמטים על העור וגם השרירים והעצמות נחלשות. קראתי שקיימים תוספי תזונה קולגן שמעודדים את הגוף לייצר קולגן. חיפשתי ברשת מוצרים כאלו של חברה שאפשר לסמוך עליה ואז נתקלתי בפרסום על קולגן פלוס. לא הייתי סקפטית לגבי זה כי התרשמתי מכך שהמוצרים מיוצרים על ידי חברה גרמנית והחלטתי לנסות".

רות השתמשה באבקת "אטלנטיס" – אבקת קולגן דגים בתוספת ויטמין C, בהמשך החליטה לשדרג את השימוש לאבקת הפרימיום – אבקת קולגן בתוספת חומצה היאלרונית וכיום היא משתמשת באבקת בודי ליין מסדרת תוספי הפרימיום לספורטאים.

רות ויסמן עם קולגן

איך השפיעו עלייך המוצרים של "קולגן פלוס"?

"זה קודם כל השפיע על המראה החיצוני שלי. הקולגן עזר לטשטוש הקמטים שלי. כשאני מסתכלת בתמונות ישנות שלי, אני רואה שהיו לי קמטים שכיום פשוט נעלמו. אני נראית עכשיו הרבה יותר טוב מאיך שנראיתי לפני שהשתמשתי באבקה. אני מאוד מרוצה מהתוצאה של המוצרים על העור שלי. הוא גמיש יותר, יפה יותר וחיוני מבלי שאצטרך להשתמש בבוטוקס. האבקה לא רק טשטשה את הקמטים, אלא שמאז שאני משתמשת במוצר לא הופיעו לי קמטים חדשים. חוץ מזה, אבקת הקולגן עזרה לי גם לשיפור הכושר שלי. לפני שהשתמשתי במוצר הייתי מאוד עייפה אחרי כל אימון, ופעמים רבות הרגשתי שאני צריכה ימי מנוחה בין אימון לאימון. אבל מאז שהכרתי את קולגן פלוס אני מצליחה להתאושש מהר יותר ויש לי אנרגיה רבה יותר. אני מתעמלת כמעט כל יום, עושה ספינינג ושוחה, השריריים שלי לא מתכווצים ויש לי סיבולת טובה יותר".

כמה זמן לקח עד שראית תוצאות?

"כשרק התחלתי להשתמש במוצר האמנתי בו מאוד ואמרתי לעצמי שאני אנסה אותו במשך שנה ואז אוכל לקבוע האם הוא באמת עוזר או לא. לשמחתי, כבר אחרי שלושה חודשים של שימוש באבקה ראיתי תוצאות".

קיבלת תגובות על המראה שלך מאז שהשתמשת במוצרים?

"כן, אנשים אומרים לי שאני נראית צעירה, שאני נראית טוב ושואלים אותי מה אני עושה כדי להיראות ככה. אחרי תקופה שהשתמשתי באבקה, בעלי צחק שהוא מרגיש כאילו החליפו לו את האישה. המלצתי לכל החברות שלי להשתמש במוצרים של קולגן פלוס, וגם בני המשפחה שלי משתמשים באבקות הקולגן. אמא שלי שהיא בת 90 משתמשת בתוסף קולגן ומאוד מרוצה. היא סובלת ממחסור בסחוס ובזכות אבקת הקולגן התנועתיות שלה השתפרה, הכאבים שלה פחתו והיא מרגישה טוב יותר".

הטיפ של רות למי שמעוניין להשתמש במוצרי קולגן הוא להתמיד: "אני כל יום לא מוותרת ולא שוכחת להשתמש במוצר. אני שותה על הבוקר על בטן ריקה את אבקת הקולגן יחד עם מים וויטמין סי למרות שהאבקה כבר מגיעה בתוספת ויטמין סי, ואחר כך יוצאת לשחייה הקבועה שלי. אני לא מרגישה טעם וריח והאבקה נמסה בקלות. חשוב להתמיד בשימוש כדי לראות תוצאות".

מה יש לך להגיד לאנשים שמתלבטים אם להשתמש במוצרי קולגן פלוס?

"אני חושבת שצריך להאמין במוצר כדי שהוא יצליח. צריך לבוא בגישה חיובית ולהתמיד בשימוש. אם יש מישהו שמתלבט אם להשתמש, הוא מוזמן לפנות אליי ואני אשמח לענות על כל שאלה. אני ממליצה מאוד על המוצרים של החברה".

חשוב לציין שמוצרי קולגן פלוס אינם תרופה, אך מסייעים לשיפור מראה עור הפנים, לטשטוש קמטים ולשיפור התנועתיות של הגוף. אז אם גם אתם רוצים להתנסות במוצרים שלנו, צרו עמנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם.